Monday, October 19, 2009

New Items * Nouveaux Objets






Last week we were plagued with more rain and flash flooding, which set me back shop-wise because there wasn't enough sunlight to photograph my new items. Luckily, I emerged from the weekend to find a nice sunny Monday, so I took a bunch of pictures and am setting about uploading them to Etsy.

My new obsession has been with crocheting Irish roses; I've been making dozens of them to incorporate into pins, barrettes, and other items. I'm hoping to start making bridal accessories, too, using roses made from silky cream-colored rayon. Pictures to come.

***La semaine derniere, nous avons eu beaucoup de pluie et je ne pouvais pas faire des photos sur mes nouveaux objets sans la lumiere de soleil. Heureusement, il a fait du soleil aujourd'hui, et j'ai fait pas mal de photos pour mettre dans ma magasin.

Les "Irish roses" sont ma nouvelle obsession; j'ai fait beaucoup de ses fleurs crochetes pour faire des barrettes et autres accessoires. Je voudrais bien faire des accessoires en rayon blanc pour le mariage. Je vais mettre des photos ici quand je les ai.

No comments:

Post a Comment