Monday, September 14, 2009

Work, plus some scarves * Travail, et des 'echarpes

I've spent the day recovering from a long weekend of work (strange as that may sound) - I work Saturdays and Sundays from 8 a.m. to midnight (32 hours total) at one of Tri County Center's group homes for developmentally disabled adults. It's a wonderful job; I get to spend my days with three amazing guys, helping them with housework and cooking, driving them wherever they want to go, and so forth. The long hours, however, are pretty wearying, and I haven't quite made up my sleep debt.

Anyway - two scarves and a neckwarmer are finished, and all I have to do is get some decent photos of myself wearing them before I can put them up on Etsy. I'll try to get the pics up by tomorrow! (I think they're pretty.)

*J'ai pass'e toute la journ'ee en restant apre's du travail ce week-end (oui, c'est peut-e>tre 'etrange). Je travaille le samedi et le dimanche de 8h du matin jusqu'a' minuit (32 heures en somme) a' l'une des maisons de Tri County Center pour les adults avec des capacit'es mentaux diff'erentes (je ne sais pas le phrase correct en franc,ais). C'est un job excellent; je travaille avec trois hommes tre's sympas. Je les aide avec le menage et la cuisine, je conduis leur voiture, et cetera. Mais les heures sont tre's longues; je deviens tre's fatigu'ee, et aujourd'hui, je dois rester.

J'ai finis trois 'echarpes, et maintenant je dois trouver quelqu'un qui peut faire des photos de moi avec elles pour Etsy. J'essayerai de montre des photos ici demain! (Je crois que les 'echarpes sont jolies.)

No comments:

Post a Comment